2019年10月29日 星期二

英文歌詞翻譯 Sasha Sloan - Dancing With Your Ghost


Yelling at the sky
向著天空大吼
Screaming at the world
向著世界咆嘯
Baby, why'd you go away?
寶貝為何你要離開
I'm still your girl
仍然是你的女孩
Holding on too tight
仍然努力堅持著
Head up in the clouds
仰望著天空
Heaven only knows
卻只有天堂知道
Where you are now
你的所在
How do I love
我要如何去愛
How do I love again?
如何再去愛
How do I trust
我要如何去相信
How do I trust again?
如何再去相信愛情

I stay up all night
整夜未眠
Tell myself I'm alright
說服自己沒事
Baby, you're just harder to see than most
寶貝我再也見不到你了
I put the record on
我播放著唱片
Wait 'til I hear our song
直到我聽到屬於我們的歌
Every night I'm dancing with your ghost
每個晚上我都在與你鬼魂共舞
Every night I'm dancing with your ghost
每個晚上我都在與你鬼魂共舞

Never got the chance
從沒有機會
To say a last goodbye
做最後的告別
I gotta move on
我該試著放下了
But it hurts to try
但只有沉痛

Baby, you're just harder to see than most
邏輯上沒有比最多還要更多,所以翻成不可能。

0 意見:

張貼留言

Popular Posts