2019年10月22日 星期二

英文歌詞翻譯 James Smith - Tell Me That You Love Me




 No more lazy mornings with you lyin' next to me
再也沒有那些你躺在我身旁的慵懶早晨
No more late night talkin' 'fore we lay our heads to sleep
再也沒有那些晚上入睡前的談話
No more lookin' in the mirror with you steppin' on my feet
再也沒有那些你踩著我的腳照著鏡子的場景
Without your arms around my shoulders
你環繞在我肩膀的手已然消失
I've lost the strength to be
我失去了力氣
Come and set me free
解救我吧

Will you stay with me tonight
你今晚會陪伴我嗎 ?
And pretend it's all alright?
假裝一切沒事
Tell me that you love me
告訴我你愛我
The way you used to love me
就像以前一樣地愛我
Will you whisper in my ear
你會在我耳邊說出
Those three words I wanna hear?
那個我想聽到的三個字嗎 ?
Tell me that you love me
告訴我你愛我
The way you used to love me
就像以前一樣地愛我

Even if you don't mean it will you say I'm still the one
你會說我仍然是你的唯一嗎 ? 即使你不是真心的
Hide the way that you're feeling and make believe I still belong
把感情藏起來讓我相信我還是屬於你的
And nothing's changed since you've gone
就跟你離開前一模一樣

0 意見:

張貼留言

Popular Posts