2019年10月3日 星期四

英文歌詞翻譯 Amber Mark - Mixer

Gonna get in your mind, one fine day
總會有一天,讓我進入你腦海
Gonna figure you out, one fine day
總會有一天,讓我看透你
Dear Lord, maybe I should stay away, stay away
神啊,也許我該離遠點
Little lost, little blind, blind with temptation
一點迷失,一點盲目,在誘惑裡失去方向

Tell me something, do I make you feel the way that I do?
告訴我,要如何讓你感受到我所感受到的
I been uptight, you got me right, I'm back into my groove
當我不能放鬆時,你總能察覺,讓我回到正軌
Keep me bumpin', give me something that I could get used to
讓我感受,讓我有東西去成癮
I'm a fire, gotta keep me lit all night, all night, they say
我就像火焰,必須讓我的熱情燃燒整個晚上

And they say my heart will bleed
人們總說有一天我會受傷
But it doesn't matter to me
但我一點都不在意
'Cause your love is so nasty
因為你的愛實在是太下流了
Boy, yeah yeah yeah
...
In the dark, I'm living the dream
夜幕低垂,我活在夢裡
When you pull up behind me
當你在後面威脅著我
Like a mixer of night cream
就像攪拌器,攪拌著屬於夜晚的奶油(為我的處男翻譯道歉...)
Boy, yeah yeah yeah
...

Every night, club tights, touch your face
每個夜晚,每件緊身褲,每次撫摸你的臉
Every night I try to find out what's on your brain
每個晚上都試著看透你
Dear Mama, help me know just what to say
聖母阿,讓我知道該說什麼吧
'Cause I don't wanna be blind with temptation
因為我不想迷失在誘惑裡

You got me late night talking, I come over
你讓我夜晚輾轉難眠,我過來了
But you won't replay in my mind, all slumber
因為在夢裡你不會出現
I'm wide awake, my body shakes and shivers
十分清醒,身體微微顫抖著
I'm a fool, I guess 'cause I text you yes
我一定是笨蛋,因為我又答應妳了
Even though my friends, they say
即使我的朋友他們說...


lit : When something is turned up or popping ...
只是偶然聽到,沒想到這麼A...

0 意見:

張貼留言

Popular Posts